/Files/images/dividers_60.gif

/Files/images/28.JPG

Дитина має артистичні здібності


Якщо:

З легкістю спілкується з іншими дітьми і дорослими

З великим бажанням виступає перед аудиторією

Вміє добре викладати свої думки

Прагне викликати емоційні реакції у інших, коли із захопленням щось розповідає

Часто виражає свої почуття мімікою, жестами, рухами

Змінює тональність і вираження голосу, мимоволі наслідуючи людину, про яку розповідає

Легко копіює чиїсь пози, вираз обличчя і тому подібне

Пластично і органічно рухається

Любить і розуміє значення красивого одягу, вбрання для створення образу

/Files/images/dividers_60.gif

/Files/images/7224.gif

ДИТИНА МАЄ МУЗИЧНІ ЗДІБНОСТІ

Якщо:

·Впізнає мелодії - почувши музику, із задоволення підспівує або поспішає танцювати під неї

При співі або грі вкладає у виконання почуття і емоції

Розуміє і може описати словами характер і настрій музики

Самостійно наспівує почуті мелодії

Швидко і легко повторює ритм і мелодію

Вигадує власні мелодії

Навчився або вчиться грати на якому-не-будь музичному інструменті

Має музичні переваги щодо вибору діяльності.

/Files/images/whgRE.gif

Хореографія

Заняття хореографією сприяють розвитку координації рухів, просторового орієнтування. Діти оздоровлюються і підвищують життєвий тонус, багато дітей долають сором'язливість, вчаться співпрацювати у колективі.Саме танець допомагає дитині розкритися, а часом утвердитися в середовищі однолітків.

Головна мета занять з хореографії - це:

- Пробудження у дітей прагнення до прекрасного та інтересу до музичної і танцювальної творчості;

- Посилення емоційної чуйності та творчої активності;

- Знайомство дітей з танцювальною культурою свого народу і народів інших країн;

- Розвиток образного мислення та уяви.

/Files/images/467807246.gif

Останнім часом мистецтво танцю посіло чільне місце в системі художньої освіти . Навчати свою доньку або сина у хореографічній студії нині модно і престижно.

Уроки танцю суттєво впливають на формування індивідуальності дитини, спричинюють її глибокі внутрішні зміни, щоб найповніше застосувати різноманітні розвивальні можливості хореографічного заняття, слід пам’ятати, що уроки танцю, це передусім, уроки мистецтва, яке є могутнім чинником становлення емоційно-особистісного життя людини. На жаль, чимало дорослих вважають танець лише своєрідною гімнастикою. Між тим, виховання емоційності, духовності – найважливіший аспект хореографічних занять.

Існує думка:чим раніше розпочати формування фізичних умінь, потрібних для мистецтва хореографії, тим більшого успіху буде досягнуто.

Чимало викладачів, зважаючи на таку ідею,заради творчої самореалізації або високої оцінки збоку керівництва та батьків ставлять за мету створення танців для показових виступів.Вихованці для таких спеціалістів є лише своєрідним матеріалом (як фарби для художників),а уроки цих педагогів передбачають вивчення складних для дітей рухів і отримання дітьми фізичного та нервового навантаження.

Чи отримує дитина задоволення від таких занять? Чи покращується її здоров’я, чи розвиваються творчі здібності у той час, коли її змушують виконувати непосильні завдання?. Звісно ж, ні. Адже здоров’я дитини залежить від фізичного та емоційного комфорту.

Тому не варто добиватися швидкого зовнішнього результату за будь-яку ціну. Пам’ятаймо: головне – не нашкодити здоров’ю дитині.

/Files/images/balerina.gif

ПОРАДИ БАТЬКАМ

  • НЕ ОБМЕЖУЙТЕ розвиток дитини надто ранньою хореографічною спеціалізацією. Коли дитині 3-5 років, ви не можете передбачити, чи схоче вона стати артистом балету.
  • НЕ ОЧІЙКУЙТЕ від занять хореографією швидкого зовнішнього результату. Правильно оцінюйте психофізіологічні можливості дитини. Наслідком занять має бути поступовий розвиток її здібностей.
  • НЕ СМИКАЙТЕ дитину під час занять, якщо вам здається, що вона порушує дисципліну або неточно повторює рухи за педагогом. Поважайте її творчість, не руйнуйте радісну, безпечну атмосферу заняття.
  • НЕ ВВАЖАЙТЕ свого малюка «жахливою дитиною». Ваша донька або син – це маленьке диво.
  • Чарівний світ музики

    Музика - дивовижне джерело людської любові до світу. Це найвеличніший і найпрекрасніший винахід, який володіє зрозумілою для всіх мовою краси. Музика єднає людей усього світу різних за національністю, освітою, релігією, переконаннями. Це краса, яка постійно врятовує світ. Вона народжується від натхнення однієї людини і викликає його в серцях величезного людства. Це мова душі, яка має велику силу і здатна врятувати чи знищити.Музика, яка являє собою гармонійне сполучення найбільш приємних для людини звуків, володіє великою цілющою силою. Вона покращує настрій і самопочуття, знижує втомлюваність, концентрує увагу і підвищує життєвий тонус. Покровитель музики Орфей був цілителем, а Ескулап ~ бог медицини в давніх греків, визнавався музикантом.

    Музика здатна підвищити інтелектуальні здібності людини, зробити її добрішою, мудрішою, красивішою.

    Дослідження педагогів та психологів переконливо підтверджують, що музика охоплює ранні сфери психіки людини: сенсорику, моторику, емоції. А тому її вплив на загальний психічний розвиток особистості досить істотний (ідеться про творчість, духовність, інтелект). Оскільки ж емоційні здібності мають емоційно – рухову природу, вони проявляються дуже рано й становлять основу для всебічного розвитку дитини, насамперед забезпечуючи формування початкових елементів пізнавальної активності.Музика має супроводжувати людину все життя як добрий ангел, захищаючи серце від образи, жорстокості і лютості. Музичне мистецтво впливає на душу людини, її почуття і розум. «Таємниця музики в тому, що вона знаходить невичерпне джерело вираження там, де мова замовкає.» (Е Гофман) Ми захоплюємося людиною, яка вміє щедрою рукою посіяти зернятко гармонії в душі дітей засобами музики.

    Щасливий той педагог, котрий може розмовляти з душею дитини завдяки мистецтву. Людина, якій дано відчувати тонкий світ і відтворювати його в звуках – щаслива.

    /Files/images/81592978.gif

    Перша зустріч із музикою має відбутися ще в череві матері, де вона буде лунати поряд із биттям найдорожчого серця і в теплому всесвіті любові розповідатиме про мудру красу великого світу.Музична мова краси має стати зрозумілою і необхідною для дитини. Використання музичних творів у педагогічному процесі благодатно впливатиме на розвиток дітей.Сучасні музичний керівник і вихователь під час музичної діяльності орієнтуються загалом на програмовий репертуар для дітей, але водночас активно намагаються його збагатити новітніми надбаннями з різних публікацій, з живого досвіду колег, з нещодавно почутого з телепередач, радіо тощо. Здається, пошук такого репертуару підпорядковується гуманній меті — оновленню змісту музично-театралізованих розваг, свят, музичних занять. Але, на жаль, за браком часу поза увагою педагогів, а відтак і дітей залишаються чудові, педагогічно спрямовані дитячі пісні, мелодії, ігри, хороводи з чинних програм, з деяких давніх, але актуальних для сьогодення видань. Вони не входять у побут дітей, не стають їхніми друзями, дитячими, так би мовити, шлягерами, не спонукають їх як емоційний сигнал, наприклад до добрих вчинків і виконання деяких доручень, до самостійних музичних проявів тощо. Через такі реалії дітей позбавляють спілкування зі значною кількістю музичних творів, виявляється незадіяним величезний виховний потенціал мистецтва!

    /Files/images/ulitkh42.png

    /Files/images/animashki_linii_1085.gif

    Кiлькiсть переглядiв: 585