Сергієнко Алла Василівна
- соціальний педагог, керівник гуртка "Подруга", 11.09.1985 р.н. Освіта вища, за фахом менеджер соціальної роботи, соціальний педагог, логопед. Педагогічний стаж 15 років.
Професійне кредо: “Не обіцяй добро творити людям, а просто, якщо можеш то зроби”
Проблема над якою працює соціальний педедагог: «Виявлення причин асоціальної поведінки дітей і підлітків,та її профілактика»
Мета діяльності соціального педагога - створення сприятливих умов для особистісного розвитку людини (фізичного, соціального, духовно-морального, інтелектуального), надання йому комплексної соціально-психолого-педагогічної допомоги у саморозвитку та самореалізації в процесі соціалізації, а також захист людини (соціальна, психолого- педагогічна, моральна) у його життєвому просторі.
Завдання соціального педагога:
- Забезпечення, збереження і зміцнення фізичного, психологічного, соціального, морального здоров'я особистості;
- Формування моральної свідомості, моральних якостей, соціально значущих орієнтацій і установок у життєвому самовизначенні і моральної поведінки;
- Створення сприятливих умов у мікросоціумі для розвитку здібностей та реалізації можливостей людини, його позитивного потенціалу в соціально корисних сферах життєдіяльності, попередження тупикових ситуацій в особистісному розвитку;
- Надання комплексної соціально-психолого-педагогічної допомоги і підтримки;
- Створення комфортного та виховного простору в мікросоціумі.
Основні напрями соціально-педагогічної діяльності:
- Створення соціальних умов, що компенсують неблагополучний досвід соціалізації і несприятливі умови життя дітей і їх сімей;
- Надання комплексної допомоги, спрямованої на створення сприятливих соціально-педагогічних умов у освітніх та інших установах системи соціального виховання та захисту;
- Забезпечення діагностики, корекції та консультування з соціально-педагогічної проблематики для дітей і сімей групи ризику;
- Соціально-педагогічна профілактика та реабілітація дезадаптованих і соціально депривованих дітей і підлітків;
- Робота з дітьми-інвалідами;
- Робота з обдарованими дітьми;
- Організація спортивно-оздоровчої, дозвільної та інших видів діяльності дітей, підлітків, дорослих;
- Консультування і спеціалізована допомога у професійному визначенні;
- Культурно-просвітницька робота серед населення з пропаганди і роз'яснення здорового способу життя;
- Здійснення системи превентивних заходів, попередження та усунення прямих і непрямих десоціалізуючих впливів соціуму;
- Попередження соціальної та педагогічної захищеності дітей;
- Соціально-педагогічне дослідження з метою виявлення соціальних та особистісних проблем дітей різного віку, робота в класах педагогічної корекції;
- Попередження негативного ставлення дорослих до дітей, допомога у вирішенні виниклих конфліктів між вчителями та учнями, батьками і дітьми та ін..
Основні цілі роботи соціального педагога
з педагогічним колективом та батьками учнів:
Розвиток педагогічної взаємодії педагогічного колективу і батьків щодо вирішення проблем навчання і виховання учнів.
Соціальний педагог та керівники гуртків БДЮТ проводять соціалізацію та інтеграцію в життя суспільства дітей з обмеженими можливостями, залучаючи їх в гуртки за інтересами, виховні та масові заходи.
Гра "Джура"
Гра "ДЖУРА" - РОБОТА З ПСИХОЛОГОМ
3 грудня у Міжнародний день людей з обмеженими можливостями Аллою Василівною була підготовлена виставка дитячих робіт дітей з обмеженими можливостями
"Повір у себе"
Виставка робіт Мудракової Діанки
Вручення подяки обдарованому гуртківцю
Індивідуальна робота
Тестування "Перевір свої знання про СНІД"
Експрес-тест "Я маю право"
Акція "Я Волноваха,Я Маріуполь, Я Донецьк"...